Prakstiski padomi par apdrošināšanu

Praktiski padomi

Praktiski padomi

Pirms tu paraksti apdrošināšanas līgumu:
Rūpīgi izlasi visus noteikumus.

Pārliecinies, ka saproti līguma noteikumus.
Piemēram, par ko apdrošinātājs maksās
un par ko nemaksās.

Izpēti, cik liela ir apdrošinājuma summa un pašrisks.
Salīdzini vairākus apdrošinātāju piedāvājumus.
Neizvēlies polisi tikai pēc cenas.
Lētākā polise var nebūt labākais piedāvājums.

Pieraksti apdrošinātāja kontaktinformāciju.Ja notiek nelaime,
uzreiz informē apdrošinātāju.
Seko līdzi polises termiņam un laikus to atjauno.

Ja apdrošinātājs piedāvā,
izmanto automātisko polišu atjaunošanu.
Automātiska polises pagarināšana
ļaus tev nepalikt bez apdrošināšanas.
Automātisku polises atjaunošanu var lūgt ierakstīt līgumā.



Vai apdrošinātājs var atteikties izmaksāt naudu?

Pirms tu paraksti apdrošināšanas līgumu:
Rūpīgi izlasi visus noteikumus.

Apdrošinātājs var atteikt izmaksāt naudu šādos gadījumos:
  • nelaime notikusi alkohola vai narkotiku ietekmē,
  • netika ievēroti drošības noteikumi,
Piemēram, ja avārija notiek,
jo tu pārbrauci krustojumu pie luksofora sarkanās gaismas.
  • zaudējumi radušies apzinātas rīcības vai rupjas neuzmanības dēļ,
  • bojājumi radušies nodiluma vai vecuma dēļ,
  • zaudējumi radušies kara, terorisma vai streika dēļ.

Katrā apdrošināšanas veidā var būt atšķirīgi izņēmumi.
Tāpēc vienmēr izlasi līguma noteikumus!




Vai tu zināji?

Dažās profesijās apdrošināšana ir obligāta.
Tas nozīmē,
ka tev jāapdrošina sava profesionālā darbība.
Tad var segt iespējamos zaudējumus,
ko vari nejauši nodarīt citiem.

Profesionālās atbildības apdrošināšana nepieciešama:
  • grāmatvežiem, auditoriem un zvērinātiem revidentiem,
  • juristiem, advokātiem, tiesu izpildītājiem,
  • būvspeciālistiem un būvdarbu veicējiem,
  • apsardzes darbiniekiem,
  • publisku pasākumu organizētājiem,
  • ārstiem, farmaceitiem un veterinārārstiem u. c.

Apdrošināšana palīdz samaksāt zaudējumus,
ja darba laikā notiek kļūda vai nolaidība.
Tas pasargā šo profesiju pārstāvjus
un arī viņu klientus.




Vai šis saturs bija noderīgs?

Jūsu atsauksmes palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Lūdzu, uzraksti, ko vēlējies uzzināt, taču neatradi!