Kā mīkstināt finansiālu kritienu?

Drošības spilvens

Drošības spilvens ir uzkrājums neparedzētiem tēriņiem.
Tas nodrošina naudu 3 līdz 6 mēnešu izdevumiem.
Drošības spilvens ir vajadzīgs katram cilvēkam.

Drošības spilvens palīdz justies droši.
Tas noder,
ja ienākumi samazinās vai to pēkšņi nav pavisam.
Drošības spilvens palīdz saglabāt ierasto dzīvesveidu.
 
Tu vari veidot drošības spilvenu katru mēnesi.
Nav svarīgi, cik daudz naudas mēnesī tu vari atlikt.
Svarīgi to darīt regulāri.
Sāc ar mazu naudas summu.
Piemēram, noliec uzkrājumā 10 eiro katru mēnesi.
Pēc tam tu vari šo summu palielināt.

Vislabāk drošības spilvenu krāt īpašā kontā.
Naudu vajag pārskaitīt uz šo kontu katru mēnesi.

Ir svarīgi veidot arī ilgtermiņa uzkrājumus nākotnei.
Ilgtermiņa uzkrājums nozīmē ieguldīt naudu bankā
vismaz uz gadu vai ilgāku laiku.

Piemērs!

Tu ieguldi bankā uz 3 gadiem sakrātos 500 eiro. 

Banka šo naudu iegulda dažādos darījumos. 

To dara finanšu speciālisti. 

Viņi palīdzēs tev izvēlēties labāko naudas ieguldīšanas veidu.




Vairāk informācijas tu atradīsi:
Vai šis saturs bija noderīgs?

Jūsu atsauksmes palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Lūdzu, uzraksti, ko vēlējies uzzināt, taču neatradi!
Kādas ir iespējas uzkrāt?

Nākamā apakštēma